Felix – prémiové krmivo pre mačky
Klient: Felix Produkt: prémiové krmivo pre mačky Cieľová skupina: ALL / majitelia mačiek Komunikačný cieľ: podpora predaja / zvýšenie povedomia...
Tvoj Buddy – program na pomoc deťom
Klient: Program BUDDY Kampaň: podpora detí vyrastajúcich bez rodiny Komunikačný cieľ: awareness o problematike / nábor dobrovoľníkov Riešenie / implementácia...
Kellys – predstavenie novej rady
Klient: Kellys Produkt: Theos F Cieľová skupina: ALL Komunikačný cieľ: podpora predaja Riešenie / implementácia Slovenský výrobca bicyklov Kellys zahrnul...
MÖBELIX – nábytok do každej domácnosti
Klient: MÖBELIX Produkt: plánovateľné kuchyne & sedačky Cieľová skupina: ALL Komunikačný cieľ: predstavenie produktov a služieb Riešenie / implementácia MÖBELIX...
Zlatý Bažant ’73 – Vianoce
Klient: Zlatý Bažant Cieľová skupina: mladí dospelí Produkt: pivo Zlatý Bažant ’73 Komunikačný cieľ: awareness o produkte O projekte Zlatý...
ELIAMED – Christina Clinical
Klient: Christina Clinical Produkt: krémy Christina Clinical Cieľová skupina: ženy Komunikačný cieľ: awareness o rade produktov a ich výhodách O...
Milka – Valentínske prekvapenie
Klient: Milka Produkt: Milka Pralines Cieľová skupina: všetci Komunikačný cieľ: awerness o produkte a jeho výhodách / potenciálne ovplynenie nákupného...
Slovenská sporiteľňa – Investičné sporenie
Klient: Slovenská sporiteľňa Produkt: Investičné sporenie Cieľová skupina: ľudia v produktívnom veku Komunikačný cieľ: awareness o produkte a jeho výhodách / potenciálne...
Slovenská sporiteľňa – kampaň #najslobodnejší
Klient: Slovenská sporiteľňa Názov kampane: #slobodní Cieľová skupina: 15-30 rokov (skupina mladých ľudí, ktorí si nezažili alebo si nepamätajú obdobie...
Rexona – Maximum Protection
Klient: Rexona Produkt: Rexona Maximum Protection Cieľová skupina: ľudia v produktívnom veku Komunikačný cieľ: awareness o novom produkte a jeho...
Captain Morgan – rum s perníkovým korením
Klient: Captain Morgan Produkt: rum s perníkovým korením Cieľová skupina: mladí ľudia (18+) Komunikačný cieľ: awareness o produkte O projekte...
ESET – technológie v rodine
Klient: ESET Kampaň: #bezpecnenanete Cieľová skupina: Rodičia detí do 10 rokov Komunikačný cieľ: maximalizovať čítanosť obsahu z bezpecnenanete.sk na tému...