Scroll to top

Ďakujeme, že s nami bojujete proti kríze. Máme pre vás odmenu.


Matúš Török - 27. apríla 2020 - 0 comments

Koronavírus, ako aj opatrenia s ním spojené, vyvolali v spoločnosti istú formu paniky, ktorá sa následne preniesla aj do ekonomiky. Dnes čelíme komplikovanej situácii, kedy sa každý z nás rozhoduje ako využiť svoje súčasné zdroje efektívne. Dôležité je nezľaknúť sa a nezastaviť všetko čo ste doteraz budovali. Preto chceme poďakovať vám, ktorí ste počúvli naše rady a nezľakli ste sa negatívnych vplyvov koronavírusu. Vám, ktorí viete aké dôležité je zachovať kontinuitu komunikácie so zákazníkmi, a hlavne vám, ktorí ste nezneužili situáciu na vlastné obohatenie.


„Krízu najlepšie zvládneme spoločne, keď si pomôžeme navzájom a opäť rozbehneme dopyt po produktoch a službách. Kto nechce, aby jeho biznis stagnoval a následne padol, ale naopak rástol, mal by ho podporiť práve v tomto období,“ Katarína Bartošová, Sales Director Ringier Axel Springer SK.

Sme v tom všetci spolu a väčšina z vás zachovala rozvahu. Nevybrali ste si cestu, plošného rušenia objednávok, tlaku na výrazné zníženie ceny, či stiahnutia celej kampane. Vybrali ste si kontinuitu, ktorá vám dlhodobo zaručí úspech. Preto sa vám chceme poďakovať.


Ako odmenu vám ku každej bannerovej kampani, prebiehajúcej a objednanej v mesiaci apríl, bezplatne navýšime počet impresií o 100%.


„Vaši zákazníci sú dnes online, oveľa viac ako predtým. Veríme, že aj s našou pomocou s nimi nestratíte kontakt a keď sa začnú vracať späť, budú vedieť u koho majú nakúpiť,“ Michal Maruška, COO Ringier Axel Springer SK.


Prečo ste urobili to najlepšie rozhodnutie? (keď ste neprestali komunikovať)

 Lebo aj v marketingu platí: “zíde z očí, zíde z mysle”

 Lebo ste predišli možnej strate svojej pozície na trhu

 Lebo ste sa vyhli neskorším zvýšeným výdavkom na reklamu s cieľom obnovenia vzťahu so zákazníkmi

 Lebo ste nepremrhali možnosť osloviť väčšie a pozornejšie publikum

 Lebo práve teraz sa budujú dlhodobé vzťahy s zákazníkmi

 Lebo ste ukázali, že máte na viac, ako na “koronamarketing”

Ďakujeme, že ste s nami.
Spolu to zvládneme.