Klient: Dr. Oetker
Cieľová skupina: ženy / ľudia so záľubou vo varení a pečení
Produkt: Zlatý Klas Premium, Zlatý Klas bez gluténu
Komunikačný cieľ: awareness o produktoch
O projekte
Fit životný štýl vo všeobecnosti benefituje všetkým aspektom nášho života, či už ide o fyzické alebo psychické zdravie. Zásady zdravého stravovania a športového režimu sa sebavedomo snažíme dodržiavať každý deň. Keď však príde slabá chvíľka a ozve sa známa chuť na sladké, ťažko si odoprieť aspoň malé zhrešenie.
Riešenie
U našich používateľov sme zisťovali, či majú radšej tradičné alebo zdravšie verzie koláčov. Základom kampane bola kuchárska video-výzva „Fit vs. klasik“, v ktorej si zmerali sily fitness trénerka Simona Kozerawski a známa foodfluencerka Adriana Poláková. Výzva spočívala v príprave rovnakého druhu dezertu, avšak v dvoch rozličných verziách.
Kuchynskú výzvu sme odkomunikovali prostredníctvom natívnych článkov s videom a hlasovacím formulárom: Máte radšej FIT alebo KLASIK verziu tradičných koláčov? K hlasovaniu sme používateľov motivovali výhrou kuchynských doplnkov.
Zásah relevantnej cieľovej skupiny sme zabezpečili výberom vhodných distribučných kanálov.
Dobruchut.sk: Budete sa zalizovať: Rýchly a lahodný cheesecake v klasik aj fit verzii
Diva.sk: Fitness trénerka vs. moderátorka: ktorá upiekla lepší cheesecake?
Články si prečítalo viac než 50 000 ľudí – z toho 350 ľudí vo formulári vysvetlilo svoju preferenciu, prečo majú radšej FIT alebo KLASIK verziu koláčov. Prišlo nám veľa úprimných, ale aj inšpiratívnych odpovedí:
„S koláčom je to ako so životom – keď už, tak naplno.“ – Petra
„Milujem klasiku a nemám rád fit veci. Treba sa poriadne najesť do sýta.“ – Pavol
„Som za zdravšiu verziu koláčov, nemám následne také výčitky kvoli sladkému :)“ – Andrea
Všetky reakcie a odpovede našich používateľov sme rozdelili podľa vybranej preferencie. Na plnej čiare zabodovala verzia koláča od Adriany Polákovej. Z výsledkov sme následne pripravili natívny článok spolu s brandovanými receptami oboch verzií cheescake koláča. Zlatý Klas ako súčasť receptov predstavoval všadeprítomnú značku.
Výsledný natívny článok si prečítalo viac než 25 000 ľudí.
Dobruchut.sk: Polákovej klasik zabodoval na plnej čiare. Upečte si jej víťazný cheesecake
Komunikáciu sme rozšírili aj o sociálne siete našich produktov, kde sme formou rôznych príspevkov a video-príbehov informovali našich používateľov o kuchárskej výzve. Celkový organický reach presiahol hranicu 55 000.