Klient: Be Lenka & Barebarics

Produkt: Barefoot obuv

Cieľová skupina: ženy 25+

Cieľ: budovať povedomie o značke Be Lenka & zvýšiť povedomie o značke Barebarics

O projekte

Barefoot topánky sú na Slovensku čoraz populárnejšie. Napodobňujú pocit chôdze naboso, no s dodatočnou ochranou chodidiel. Barefoot topánky si obľúbili ľudia všetkých vekových kategórií a sú dostupné v rôznych štýloch, aby vyhovovali rôznym aktivitám a preferenciám. Našou úlohou bolo odprezentovať hlavné benefity tejto minimalistickej obuvi čo najširšej cieľovej skupine, a tiež dostať do povedomia vznikajúcu značku Barebarics.

Riešenie

Na úvod sme tému barefoot obuvi otvorili na portáli Aktuality.sk, a to rozhovorom so spoluzakladateľom značky Jurajom Fehervarim.

Zásah správnej cieľovej skupiny sme zabezpečili komunikáciou na miestach s veľkým zastúpením ženskej cieľovek skupiny. Barefoot obuv sme na portáli Diva.sk predstavili v natívnom článku na tému: „Ako si správne vyberať obuv?“ a na portáli Najmama sme pripravili redakčný foto-článok „Unikátna obuv zo Slovenska sa najprv prispôsobí vašej nohe, a potom s vami urobí zázraky“.

Okrem tradičných článkových formátov sme komunikáciu rozšírili aj o video s edukatívnym charakterom. S kamerou sme navštívili kamennú predajňu Be Lenka, v ktorej sme sa na tému Barefoot obuvi porozprávali so známym slovenským trénerom Marošom Molnárom a fyzioterapeutom Branislavom Mišovičom. Zisťovali sme, podľa čoho si vyberať obuv a ako zistiť, či je topánka vhodná pre chodidlo.

Obaja sa zhodujú, že kľúčom k zdravému aparátu je v prvom rade cvičenie. Hneď v druhom kroku je však správne zvolená obuv, ktorá je schopná skĺbiť fyzioterapeutické vlastnosti s moderným vzhľadom. Takto sme prepojili produkty v pozitívnej asociácii s témou rozhovoru a nabádali k ich vyskúšaniu.