Klient: Christina Clinical

Produkt: krémy Christina Clinical

Cieľová skupina: ženy

Komunikačný cieľ: awareness o rade produktov a ich výhodách

O projekte

“Sú ženy, ktoré sa narodia s pleťou bez akýchkoľvek nedokonalostí a ich pokožka si nevyžaduje žiadnu extra starostlivosť. No a potom sme tu my ostatné, ktoré vyskúšali už asi všetky výrobky na svete, ale výsledok stále chýba.”

Krémy z dieľne Christina Clinical sme dali otestovať čitateľkám nášho magazínu diva.sk – ich názor je to najcennejšie marketingové odporúčanie.

Riešenie

V prvom natívnom článku sme najskôr pozitívne odkomunikovali vlastnosti rady starostlivosti o pleť Pro Clear. Následne sme vyzvali čitateľky, aby sa prihlásili do súťaže: Hraj o testovanie denného krému, a to prostredníctvom formulára priamo v článku.

Prihlasovanie do súťaže sme podporili rostredníctvom sociálnych sietí – na facebooku a instagrame diva.sk. Z prihlásených sme vyžrebovali 5 výherkýň, ktorým sme zaslali denný krém na testovanie počas jedného mesiaca. Ich spätná väzba bola viac ako pozitívna.

Vo výslednom článku sme agregovali 5 výborných recenzii:

“Pleť pod ním dýcha, krém ju nevysušuje ani zbytočne nezamastňuje. Veľké plus je podľa mňa aj ochranný faktor, ktorý mi rovnako vyhovoval, keďže mám svetlú pokožku. Čo sa týka vône, vonia príjemne. Krém je podľa môjho názoru výborným doplnkom starostlivosti o pleť.”

Výsledky kampane

10887

Čítanosť

Readability
25565

Dosah na sociálnych sieťach

Social-media reach
4301

Počet interakcií na soc. sieťach

Social networks engagement