Klient: Disney+ 

Názov kampane: Launch streamovacej služby Disney+ na Slovensku

Cieľová skupina: ALL

Produkt: streamovacia služba Disney+

Komunikačný cieľ: awareness služby s cieľom získania predplatiteľov

O projekte

Na Slovensko prichádza po Netflixe a HBO MAX ďalšia streamovacia platforma, ktorá je unikátna najmä vďaka širokej ponuke animovaných filmov z vlastnej produkcie. Je dôležité odprezentovať túto událosť jedinečným spôsobom a to nielen silnou vizibilitou ale aj špeciálnym prístupom, ktorý by oslovil filmových priaznivcov naprieč rôznych žánrov personalizovanou formou a tak v nich vyvolal záujem o danú službu.

Riešenie

Silnú komunikáciu sme naštartovali ešte pred samotným launchom služby a to v podobe stabilného brandingu na našich kľúčových weboch s rôznym tematickým zameraním ako aj zapojením sociálnych sietí. Filmová kreatíva bola prispôsobená záujmovým preferenciám cieľového publika daného webu a komunikovala odpočítavanie do spustenia služby. 

Pre klienta sme následne vytvorili brandovú landing page pod hlavičkou aktuality.sk s názvom “Čo si dnes pozrieme?”,  ktorá obsahovala carousely tých najpopulárnejších filmov na Disney+ rozdelených podľa žánrov, ktoré mechanikou náhodného výberu slúžili ako pomocník pre nerozhodného diváka. Na stránke používatelia našli aj personality test na určenie aktuálnej žánrovej nálady a každý týždeň filmový alebo seriálový Tip redakcie. Stránka zároveň združovala aj všetok natívny kontent vyprodukovaný v kampani.

Hlavnú komunikáciu tvorili natívne články, kvízy, meme, gify, stories a posty, ktoré pracovali s filmovým obsahom  Disney+ s cieľom motivovať používateľa k predplateniu služby.

Využívali sme rôzne kreatívne prístupy cez edukáciu, zaujímavosti, bulvár, zábavu, ktoré kopírovali tematické preferencie návštevníkov našich jednotlivých webov.

Výsledky kampane

177000

Čítanosť článkov

Readability
4

Priemerný čas strávený na podstránke Disney+

Average time spend
264000

Dosah na používateľov

Campaign reach