Dr. Oetker – Kuchynská výzva #FITvs.KLASIK

Klient: Dr. Oetker

Cieľová skupina: ženy / ľudia so záľubou vo varení a pečení

Produkt: Zlatý Klas Premium, Zlatý Klas bez gluténu

Komunikačný cieľ: awareness o produktoch

O projekte

Fit životný štýl vo všeobecnosti benefituje všetkým aspektom nášho života, či už ide o fyzické alebo psychické zdravie. Zásady zdravého stravovania a športového režimu sa sebavedomo snažíme dodržiavať každý deň. Keď však príde slabá chvíľka a ozve sa známa chuť na sladké, ťažko si odoprieť aspoň malé zhrešenie.

Riešenie

U našich používateľov sme zisťovali, či majú radšej tradičné alebo zdravšie verzie koláčov. Základom kampane bola kuchárska video-výzva „Fit vs. klasik“, v ktorej si zmerali sily fitness trénerka Simona Kozerawski a známa foodfluencerka Adriana Poláková. Výzva spočívala v príprave rovnakého druhu dezertu, avšak v dvoch rozličných verziách.

Kuchynskú výzvu sme odkomunikovali prostredníctvom natívnych článkov s videom a hlasovacím formulárom: Máte radšej FIT alebo KLASIK verziu tradičných koláčov? K hlasovaniu sme používateľov motivovali výhrou kuchynských doplnkov.

Zásah relevantnej cieľovej skupiny sme zabezpečili výberom vhodných distribučných kanálov.

Dobruchut.sk: Budete sa zalizovať: Rýchly a lahodný cheesecake v klasik aj fit verzii

Diva.sk: Fitness trénerka vs. moderátorka: ktorá upiekla lepší cheesecake?

Články si prečítalo viac než 50 000 ľudí – z toho 350 ľudí vo formulári vysvetlilo svoju preferenciu, prečo majú radšej FIT alebo KLASIK verziu koláčov. Prišlo nám veľa úprimných, ale aj inšpiratívnych odpovedí:

„S koláčom je to ako so životom – keď už, tak naplno.“ – Petra

„Milujem klasiku a nemám rád fit veci. Treba sa poriadne najesť do sýta.“ – Pavol

„Som za zdravšiu verziu koláčov, nemám následne také výčitky kvoli sladkému :)“ – Andrea

Všetky reakcie a odpovede našich používateľov sme rozdelili podľa vybranej preferencie. Na plnej čiare zabodovala verzia koláča od Adriany Polákovej. Z výsledkov sme následne pripravili natívny článok spolu s brandovanými receptami oboch verzií cheescake koláča. Zlatý Klas ako súčasť receptov predstavoval všadeprítomnú značku.

Výsledný natívny článok si prečítalo viac než 25 000 ľudí.

Dobruchut.sk: Polákovej klasik zabodoval na plnej čiare. Upečte si jej víťazný cheesecake

Komunikáciu sme rozšírili aj o sociálne siete našich produktov, kde sme formou rôznych príspevkov a video-príbehov informovali našich používateľov o kuchárskej výzve. Celkový organický reach presiahol hranicu 55 000.

77000

Čítanosť článkov

Readability
56000

Kumulatívny organický reach

Organic reach
350

Vyplnení formuláru

Leads

Related posts

ZľavaDňa – videoformát Zelené Oázy

by admin
2 years ago

Siemens – Healthineers

by admin
2 years ago

UNION – poistenie vozidla

by admin
2 years ago
Exit mobile version