Klient: ESET

Kampaň: #bezpecnenanete

Cieľová skupina: Rodičia detí do 10 rokov

Komunikačný cieľ: maximalizovať čítanosť obsahu z bezpecnenanete.sk na tému Technológie v rodine

O projekte

Spoločnosť ESET sa dlhodobo snaží vytvárať z internetu bezpečnejšie miesto pre deti. Ponúkajú odborné rady pre rodičov, ale aj zábavné tipy pre deti, pomocou ktorých môžete zvýšiť bezpečnosť vašich detí.

V tejto case-study sa dočítate, akými formátmi sme sa rozhodli posilniť komunikáciu na tému „technológie v rodine“ cez portály z nášho portfólia. A tiež to, aké mali výstupy výkonnosti.

Zadanie

Technológie sú súčaťou našich životov natoľko, že upozorniť na ich negatívnu stránku je mnohokrát náročné, pretože tá je často skrytá, respektíve jej nevenujeme dostatočnú pozornosť. Pritom aj samotné technológie sú obrovským pomocníkom pokiaľ hovoríme o ochrane našich detí na internete. Našou úlohou bolo ukázať rodičom kde hľadať informácie na tému technológií v rodine, aké bezpečnostné riešenia si vybrať či ako si nastaviť pravidlá v rodine.

Riešenie

Komunikáciu sme začali natívnym článkom vo forme rozhovoru, pripraveným v spolupráci so vzdelávacím portálom bezpecnenanete.sk. Naša redaktorka sa porozprávala so Zuzanou Gránskou, autorkou knihy ‚Spojení navždy – Ako nestratiť deti v digitálnej dobe‘. 

Otázky do ďalších dvoch článkov sme získali od našich používateľov, a to interaktívnou formou na sociálnych sieťach. Vytvorili sme sériu postov, v ktorých sme nabádali čitateľov k položeniu otázky odborníkom na tému „ochrana na internete a vplyv technológií na psychiku dieťaťa“.

Vybrali sme tiež najpútavejšie citácie z článkov a vyrobili sme z nich komunikáty na sociálne siete. Nájdete ich v galérii nižšie.

Okrem natívnych formátov sme pre klienta na mieru vytvorili reklamný spot, ktorý sme umiestnili do 15-tich našich podcastov zo série Aktuality: NAHLAS a RÁNO NAHLAS.

35184

Čítanosť článkov

Readability
63074

Dosah na sociálnych sieťach

Social-media reach
193669

Počúvanosť podcastov

Podcasts downloads