Milka – Valentínske prekvapenie
Klient: Milka
Produkt: Milka Pralines
Cieľová skupina: všetci
Komunikačný cieľ: awerness o produkte a jeho výhodách / potenciálne ovplynenie nákupného správania
O projekte
Valentín je sviatok čokolády, kvetov a všetkých marketérov. Pretlak komunikátov od značiek ponúkajúcich najlepší darček pre tvoju polovičku nás motivoval k prešibanejším riešeniam. Ukáž svoju romantickú stránku: romantické vyznania z filmov…napísané na Milka pralinkách.
Zadanie
Milka aj tento rok pri príležitosti sviatku sv. Valentína vypustila radu praliniek v srdcovom obale, ktorý mal jednu veľkú výhodu: možnosť personalizácie. Každý na ňu mohol napísať romantický odkaz pre svoju polovičku. Našou úlohou bolo odkomunikovať Milka pralines ako ideálny darček.
Riešenie
Písomný prejav lásky vie byť veľmi dojímavý. Nie každý však má básnické črevo na krásne vyznania. Rozhodli sme sa teda nielen komunikovať možnosť personalizácie produktu, ale aj inšpirovať ľudí vyznaniami z pier slávnych hercov v kultových filmoch.
Umiestnenie na základe cieľovej skupiny: noizz.sk (lifestylový magazín pre mladých)
Distribučné kanály: web noizz.sk, Instagram profil noizz.sk, facebook fan page noizz.sk
Formáty: kvíz, séria Instastories
Pre klienta sme pripravili “KVÍZ: Ukáž svoju romantickú stránku. Uhádneš film na základe vyznania?”. Úlohou používateľa bolo priradiť vyznanie k známemu filmu. Kvíz sme podporili aj sériou instagramových stories, ktoré komunikovali ochutnávku otázok z kvízu, pričom swipe-up nabádal na riešenie celého kvízu na webe.
Natívne prepojenie na produkt
Obrázky v kvíze sme graficky upravili tak, aby všetky filmové vyznania boli napísané na valentínskej rade praliniek od Milka. Zároveň sme do výsledkov kvízu embedovali facebook post z feedu Milka, ktorý komunikuje “Najjemnejší spôsob vyznania” + preklik na bližšie informácie.
Kvíz aj stories sú označené v spolupráci so značkou Milka a v grafike sú použité obrázky zobrazujúce brand. Zároveň je vo výsledkoch kvízu embed s preklikom na kanály Milka.