Klient: Upfield Rama

Kampaň: clean label & plant based butter

Produkt: Rama 100% prírodná alternatíva masla

Cieľová skupina: ženy 20-50

O projekte

Rastlinné maslo Rama je 100% prírodná altenatíva masla. Má výbornú chuť, benefity pre ľudský organizmus a je šetrnejšia k životnému prostrediu. Našou úlohou bolo počas obdobia Veľkej noci presvedčiť milovníkov masla, aby vyskúšali rastlinnú alternatívu Rama.

Riešenie

Pre klienta sme pripravili sériu úspešných veľkonočných foto receptov, na ktorých prípravu sme používali Rama produkty. Všetky recepty sme agregovali pod landing-page autora Rama.

Recept č.1: Vynikajúca veľkonočná plnka, FOTORECEPT

Recept č.2: Nečakaná veľkonočná návšteva? Super rýchly dezert z vecí, čo nájdete doma

Recept č.3: Polievka z pečených rajčín + naše tajomstvo úspechu, FOTORECEPT

Recept č.4: Omrzeli vás tradičné nátierky? Ochutnajte netradičnú príchuť mexika, FOTORECEPT

Okrem receptov sme pre našu ženskú cieľovú skupinu pripravili aj 2 natívne články, v ktorých sme komunikovali Rama 100% alternatívu masla v pozitívnej asociácii s témou/ obsahom článkov. Klientovi sme zabezpečili všadeprítomný branding s natívnym prepojením na produkty a textovými + obrázkovými odkazmi na kampaňovú landing page.

Výsledky projektu

22500

Čítanosť článkov

Articles readability
100000

Čítanosť receptov

Recipes readability
60000

Zásah používateľov

Reach