Klient: Tatra banka, a.s.

Cieľová skupina: 18-60 rokov (používatelia smartfónov a bankových služieb)

Produkt: tvárová biometria – nová funkcia mobilnej aplikácie Tatrabanky

Komunikačný cieľ: komunikovať benefity a fakty o otvorení účtu pomocou tvárovej biometrie

O projekte

Ako sme sa dostali od hesla k tvárovej biometrii? Cieľová skupina zistila, že moderné zabezpečovacie technológie už dávno nie sú na úrovni zámku a kľúča. Pomocou svojej tváre (jedinečného hesla) si môžu otvoriť napríklad účet v Tatrabanke. Cieľom spolupráce bolo natívne predstaviť novú funkciu mobilnej aplikácie Tatrabanky – tvárovú biometriu, pomocou ktorej má aj “neklient Tatrabanky” možnosť založiť si účet či dokonca požiadať o pôžičku z pohodlia domova – len použitím smartfónu.

Riešenie

Video-short na tému evolúcia zabezpečenia bol odsúhlasený na základe scenára. Tento formát je obľúbený v online svete hlavne vďaka svojej krátkosti a výstižnosti – 60 sekúnd je ideálna doba na zaujatie pozornosti, odovzdanie posolstva a nestratenie záujmu diváka. Video vizuálne a textovo zobrazuje vývoj hesiel, od verbálnych až po elektronické. Contentové prepojenie na produkt je v podobe zaradenia tvárovej biometrie do prirodzeného technologického vývoja hesiel. Okrem názvu videa: “Ako sme sa dostali od hesla k tvárovej biometrii?” je produkt spomenutý v úvode aj v závere video-shortu.

Vo videu sú použité zábery zo sprievodnej kampane klienta a na konci je umiestnený text s logom klienta: “Vzniklo v spolupráci s Tatrabanka”. V sprievodnom článku je umiestnený hyperlink so želanou landing page.