UNILEVER – zmrzliny Magnum a BenJerry’s
Klient: Unilever
Cieľová skupina: ALL
Produkt: zmrzliny Magnum a BenJerry’s
Komunikačný cieľ: awareness o produktoch s dôrazom na celkové KPI
O projekte
Spoločnosť UNILEVER ponúka bohatú ponuku zmrzlín, zmrzlinových pohárov či nanukov. Na základe prieskumov a zahraničných trendov sme usúdili, že zmrzlina chutí v každom ročnom období a rozhodli sme sa počas zimy spustiť komunikáciu produktov Magnum a BenJerry’s na portáloch RAS SK. Milovníkom zmrzliny sme umožnili vychutnať si ju bez toho, aby niekam šli. Ako? Do spolupráce sme zapojili donáškovú službu Bistro.sk.
Riešenie
Hlavným pilierom komunikačnej kampane bola custom landing-page v spolupráci s donáškovou službou Bistro.sk, na ktorú sme odkazovali používateľov z natívnych formátov. Zmrzlinu si mohli používatelia zakúpiť priamo z kampaňovej podstránky.
Komunikáciu sme začali natívnym článkom „15 najrozšírenejších mýtov o zdraví, ktorými nás klamali rodičia a veríme im dodnes“, ktorý sme umiestnili na Aktuality.sk. Článok si prečítalo viac než 45-tisíc ľudí. Okrem webových formátov sme komunikáciu rozšírili aj na sociálne siete ostatných našich produktov, čím sme dostatli message k rôznej cieľovej skupine. Ako natívne výstupy vyzerali si môžte pozrieť v kratkej galérii nižšie.