Klient: Unilever

Cieľová skupina: ALL

Produkt: zmrzliny Magnum a BenJerry’s 

Komunikačný cieľ: awareness o produktoch s dôrazom na celkové KPI

O projekte

Spoločnosť UNILEVER ponúka bohatú ponuku zmrzlín, zmrzlinových pohárov či nanukov. Na základe prieskumov a zahraničných trendov sme usúdili, že zmrzlina chutí v každom ročnom období a rozhodli sme sa počas zimy spustiť komunikáciu produktov Magnum a BenJerry’s na portáloch RAS SK. Milovníkom zmrzliny sme umožnili vychutnať si ju bez toho, aby niekam šli. Ako? Do spolupráce sme zapojili donáškovú službu Bistro.sk.

Riešenie

Hlavným pilierom komunikačnej kampane bola custom landing-page v spolupráci s donáškovou službou Bistro.sk, na ktorú sme odkazovali používateľov z natívnych formátov. Zmrzlinu si mohli používatelia zakúpiť priamo z kampaňovej podstránky.

Komunikáciu sme začali natívnym článkom „15 najrozšírenejších mýtov o zdraví, ktorými nás klamali rodičia a veríme im dodnes“, ktorý sme umiestnili na Aktuality.sk. Článok si prečítalo viac než 45-tisíc ľudí. Okrem webových formátov sme komunikáciu rozšírili aj na sociálne siete ostatných našich produktov, čím sme dostatli message k rôznej cieľovej skupine. Ako natívne výstupy vyzerali si môžte pozrieť v kratkej galérii nižšie.

Výsledky kampane

55500

Čítanosť článkov

Readability
175000

Social media reach

Campaign reach
14000

Interakcií s používateľom

User interactions