Zlatý Bažant ’73 – Vianoce
Klient: Zlatý Bažant
Cieľová skupina: mladí dospelí
Produkt: pivo Zlatý Bažant ’73
Komunikačný cieľ: awareness o produkte
O projekte
Zlatý Bažant ’73 je pivnou klasikou s dlhoročnou tradíciou a jedinečnou receptúrou. Tradície aj recepty sa okrem známeho chmeľového nápoja nepochybne spájajú aj s Vianocami, preto sme témy vzájomne prepojili.
Riešenie
Na komunikáciu sme využili dva natívne formáty. Ako prvý sme vytvorili interaktívny kvíz, v ktorom sme čitateľov portálu noizz.sk nabádali k uhádnutiu ikonických predmetov Vianoc z minulosti.
Zlatý Bažant sme prepojili jednou z otázok:
“Aký nápoj cestuje časom udržiavajúc si štandard kvality a má čestné miesto na vianočnom stole vtedy aj dnes?”
Druhým výstupom bol natívny článok, v ktorom sme porovnávali Vianoce kedysi a dnes. Článok dosiahol nadpriemerný reach a 25-tisícový engagement na jednom facebook poste hovorí za všetko – téma chytila Slovákov za srdce.