Klient: Zlatý Bažant

Cieľová skupina: mladí dospelí

Produkt: pivo Zlatý Bažant ’73

Komunikačný cieľ: awareness o produkte

O projekte

Zlatý Bažant ’73 je pivnou klasikou s dlhoročnou tradíciou a jedinečnou receptúrou. Tradície aj recepty sa okrem známeho chmeľového nápoja nepochybne spájajú aj s Vianocami, preto sme témy vzájomne prepojili.

Riešenie

Na komunikáciu sme využili dva natívne formáty. Ako prvý sme vytvorili interaktívny kvíz, v ktorom sme čitateľov portálu noizz.sk nabádali k uhádnutiu ikonických predmetov Vianoc z minulosti.

Zlatý Bažant sme prepojili jednou z otázok:

“Aký nápoj cestuje časom udržiavajúc si štandard kvality a má čestné miesto na vianočnom stole vtedy aj dnes?”

 

Druhým výstupom bol natívny článok, v ktorom sme porovnávali Vianoce kedysi a dnes. Článok dosiahol nadpriemerný reach a 25-tisícový engagement na jednom facebook poste hovorí za všetko – téma chytila Slovákov za srdce.

Výsledky kampane

47014

Čítanosť

Readability
120425

Dosah na sociálnych sieťach

Social-media reach
25432

Počet interakcií na soc. sieťach

Social networks engagement