Klient: Zlatý Bažant

Cieľová skupina: ALL + fanúšikovia športu

Produkt: Zlatý Bažant 0,0% Radler [EXTRA SVIEŽI]

Komunikačný cieľ: awareness o novej rade produktov

O projekte

Zlatý Bažant bol počas letných olympijských hier v Tokiu hrdým partnerom slovenského olympijského tímu. Okrem športových výkonov sme tak mali možnosť vidieť aj nové príchute nealkoholického piva Zlatý Bažant Radler 0,0%. Našou úlohou bolo okrem komunikácie partnerstva aj predstavenie extra sviežeho piva bez pridaného cukru našim používateľom. Ako sme to zvládli?

Riešenie

Nealkoholickú novinku sme sa rozhodli predstaviť na našich portáloch formou kombinácie obsahových formátov (native content + social media) a displejovej reklamy (display branding) s jasným cieľom. Do Tokia extra svieži!

# native content

V úvode kampane sme pripravili na portáli ŠPORT.sk dvojicu natívnych článkov. Článok o netradičných olympijských disciplínach si prečítalo viac než 15 000 ľudí. [Celý článok]

V druhom článku sme sa zamerali na športové zastúpenie a vybrali sme tie najsympatickejšie športovkyne tohoročných hier. Článok si prečítalo viac než 160 000 ľudí, čo z neho robí doposiaľ najčítanejší natívny článok. [Celý článok]

Na prezentáciu nových produktov sme využili okrem natívnych článkov aj sériu interaktívnych kvízov, ktorými sme oslovili viac ako 25 000 ľudí. Preverovali sme u našich používateľov znalosti na tému Olympijských hier.

KVÍZ: Netradičné olympijské disciplíny. Ako dobre sa v nich vyznáte?[Celý kvíz]

KVÍZ: Spoznáte slovenského olympionika podľa fotky?​ [Celý kvíz]

KVÍZ: Fanúšikovia olova pozor! Vyznáte sa v streleckých disciplínach? [Celý kvíz]

# social media

Komunikáciu sme rozšírili aj na sociálne siete našich produktov, a to vo forme sprievodných príspevkov a príbehov k článkom.

Okrem sprievodných príspevkov sme na facebookovom profile @ŠPORT.sk pripravili aj samostatnú aktivitu – „tipovačku“ s heslom: „Podarí sa nám dnes v noci vyhrať zlato?“. Interakciu sme vyvolali tak, že sme dali používateľom možnosť priradiť k otázke odpoveď formou prislúchajúceho emoji. Jednoduchosť interaktívnej mechaniky a spojenie fanúšikov s profi športovcami reprezentujúcimi Slovensko prinieslo vynikajúce výsledky – viac než 14 800 interakcií s používateľmi.

# display branding

V rámci displejovej časti kampane sme pre klienta pripravili špeciálnu bannerovú pozíciu v sekcii LOH Tokio (nadrámec bežných reklamných plôch), kde sme agregovali všetok vyprodukovaný obsah na tému Olympijských hier. Touto pozíciou sme klientovi zabezpečili „všadeprítomnosť“ značky v afinitnej športovej sekcii s komunikáciou na relevantnú skupinu používateľov a s jasným prepojením na nový produkt.

Branding sme posilnili aj umiestnením bannera so súťažou o auto a ďalšie hodnotné ceny do všetkých článkov k podujatiu na vizibilnú pozíciu (pod úvodný odstavec – perex).

Klientovi sme touto formou bannerovej reklamy zabezpečili spolu viac než 9 miliónov impresií.

200441

Čítanosť článkov

Readability
336699

Dosah na používateľov

Campaign reach
30322

Interakcií na soc. sieťach

Soc. media interactions