Klient: Felix

Produkt: prémiové krmivo pre mačky

Cieľová skupina: ALL / majitelia mačiek

Komunikačný cieľ: podpora predaja / zvýšenie povedomia o značke

O projekte

Našou úlohou bolo prostredníctvom komplexnej online kampane odkomunikovať benefity prémiového mačacieho krmia Felix čo najširšej cieľovej skupine a hlavne všetkým milovníkom mačiek. Prostredníctvom natívnych formátov sme sa postarali podporu o predaja prémiového mačacieho krmiva Felix a o zvýšenie povedomia značky medzi slovenským online publikom.

Riešenie

Pre klienta sme pripravili kombináciu bannerovej reklamy s vysokou vizibilitou a najlepšie performujúcich natívnych formátov, prostredníctvom ktorých sme sa dostali ľuďom „pod kožu“.

 

#natívne články 

V spolupráci sme pripravili 4 natívne články s umiestnením na portáloch Diva.sk, Najmama.sk a Obkec.sk, čím sme zasiahli širokú cieľovú skupinu. Na článkoch sme dosiahli viac ako 56 000 prečítaní.

#interaktívne kvízy 

Okrem natívnych článkov sme pre klienta pripravili aj sériu interaktívnejších článkových formátov – kvízov, ktoré si prečítalo viac ako 30 000 ľudí.

#video s Babsy

8. augusta oslavujeme na celom svete Medzinárodný deň mačiek. V tento výnimočný deň sme sa s Babsy rozhodli navštíviť bratislavské OZ Ľudia pre nás, kde sa dobrovoľníci denne starajú o desiatky opustených, stratených, chorých alebo nechcených mačiek.

Na oslavu sa samozrejme nechodí bez darčeka. Štvornohých kamarátov v núdzi sme potešili hostinou v podobe granulovaných pochúťok a kapsičiek Felix, ktoré obsahujú všetky potrebné živiny pre zdravie a vitalitu každej mačky.

#sociálne siete

Komunikáciu sme rozšírili aj na soc. siete našich portálov. Pripravili sme kreatívne príspevky a príbehy v štýle „mačacie meme“.

Navyše sme na soc. sieťach pripravili aj sériu interaktívnych komunikátov. V každej kreatíve sme okrem logo brandingu pripravili aj textové prepojenie v popise príspevkov s preklikom do obchodu.

Výsledky kampane

99266

Čítanosť

Readability
160079

Dosah na soc. sieťach

Social media reach
9111

Zhliadnutia videa

Video views