Felix – prémiové krmivo pre mačky
Klient: Felix
Produkt: prémiové krmivo pre mačky
Cieľová skupina: ALL / majitelia mačiek
Komunikačný cieľ: podpora predaja / zvýšenie povedomia o značke
O projekte
Našou úlohou bolo prostredníctvom komplexnej online kampane odkomunikovať benefity prémiového mačacieho krmia Felix čo najširšej cieľovej skupine a hlavne všetkým milovníkom mačiek. Prostredníctvom natívnych formátov sme sa postarali podporu o predaja prémiového mačacieho krmiva Felix a o zvýšenie povedomia značky medzi slovenským online publikom.
Riešenie
Pre klienta sme pripravili kombináciu bannerovej reklamy s vysokou vizibilitou a najlepšie performujúcich natívnych formátov, prostredníctvom ktorých sme sa dostali ľuďom „pod kožu“.
#natívne články
V spolupráci sme pripravili 4 natívne články s umiestnením na portáloch Diva.sk, Najmama.sk a Obkec.sk, čím sme zasiahli širokú cieľovú skupinu. Na článkoch sme dosiahli viac ako 56 000 prečítaní.
#interaktívne kvízy
Okrem natívnych článkov sme pre klienta pripravili aj sériu interaktívnejších článkových formátov – kvízov, ktoré si prečítalo viac ako 30 000 ľudí.
#video s Babsy
8. augusta oslavujeme na celom svete Medzinárodný deň mačiek. V tento výnimočný deň sme sa s Babsy rozhodli navštíviť bratislavské OZ Ľudia pre nás, kde sa dobrovoľníci denne starajú o desiatky opustených, stratených, chorých alebo nechcených mačiek.
Na oslavu sa samozrejme nechodí bez darčeka. Štvornohých kamarátov v núdzi sme potešili hostinou v podobe granulovaných pochúťok a kapsičiek Felix, ktoré obsahujú všetky potrebné živiny pre zdravie a vitalitu každej mačky.
#sociálne siete
Komunikáciu sme rozšírili aj na soc. siete našich portálov. Pripravili sme kreatívne príspevky a príbehy v štýle „mačacie meme“.
Navyše sme na soc. sieťach pripravili aj sériu interaktívnych komunikátov. V každej kreatíve sme okrem logo brandingu pripravili aj textové prepojenie v popise príspevkov s preklikom do obchodu.