01. O projekte

Tradičný slovenský výrobok Zlatý Klas sa stal nenahraditeľným členom mnohých domácností. Je ideálny na prípravu krémov, tortových plniek, jemného cesta alebo rôznych korpusov. Málokto však vie, že na prípravu tradičných alebo nových receptov možno použiť aj Zlatý Klas Premium alebo Zlatý Klas bez gluténu. Našou úlohou bolo tieto produkty predstaviť našim používateľom. Ako sme to zvládli?

02. Zadanie

Cieľová skupina: ženy / ľudia so záľubou vo varení a pečení

Produkt: Zlatý Klas Premium, Zlatý Klas bez gluténu

Komunikačný cieľ: awareness o produktoch

03. Riešenie

# insight

Fit životný štýl vo všeobecnosti benefituje všetkým aspektom nášho života, či už ide o fyzické alebo psychické zdravie. Zásady zdravého stravovania a športového režimu sa sebavedomo snažíme dodržiavať každý deň. Keď však príde slabá chvíľka a ozve sa známa chuť na sladké, ťažko si odoprieť aspoň malé zhrešenie.

U našich používateľov sme zisťovali, či majú radšej tradičné alebo zdravšie verzie koláčov.

# kuchynská výzva FIT vs. KLASIK

Základom kampane bola kuchárska video-výzva „Fit vs. klasik“, v ktorej si zmerali sily fitness trénerka Simona Kozerawski a známa foodfluencerka Adriana Poláková. Výzva spočívala v príprave rovnakého druhu dezertu, avšak v dvoch rozličných verziách.

# kick off

Kuchynskú výzvu sme odkomunikovali prostredníctvom natívnych článkov s videom a hlasovacím formulárom: Máte radšej FIT alebo KLASIK verziu tradičných koláčov? K hlasovaniu sme používateľov motivovali výhrou kuchynských doplnkov.

Zásah relevantnej cieľovej skupiny sme zabezpečili výberom vhodných distribučných kanálov.

Dobruchut.sk: Budete sa zalizovať: Rýchly a lahodný cheesecake v klasik aj fit verzii

Diva.sk: Fitness trénerka vs. moderátorka: ktorá upiekla lepší cheesecake?

Články si prečítalo viac než 50 000 ľudí – z toho 350 ľudí vo formulári vysvetlilo svoju preferenciu, prečo majú radšej FIT alebo KLASIK verziu koláčov. Prišlo nám veľa úprimných, ale aj inšpiratívnych odpovedí:

„S koláčom je to ako so životom – keď už, tak naplno.“ – Petra

„Milujem klasiku a nemám rád fit veci. Treba sa poriadne najesť do sýta.“ – Pavol

„Som za zdravšiu verziu koláčov, nemám následne také výčitky kvoli sladkému :)“ – Andrea

# výsledky výzvy

Všetky reakcie a odpovede našich používateľov sme rozdelili podľa vybranej preferencie. Na plnej čiare zabodovala verzia koláča od Adriany Polákovej. Z výsledkov sme následne pripravili natívny článok spolu s brandovanými receptami oboch verzií cheescake koláča. Zlatý Klas ako súčasť receptov predstavoval všadeprítomnú značku.

Výsledný natívny článok si prečítalo viac než 25 000 ľudí.

Dobruchut.sk: Polákovej klasik zabodoval na plnej čiare. Upečte si jej víťazný cheesecake

# social media

Komunikáciu sme rozšírili aj o sociálne siete našich produktov, kde sme formou rôznych príspevkov a video-príbehov informovali našich používateľov o kuchárskej výzve. Celkový organický reach presiahol hranicu 55 000.

Kombináciou tradičných webových formátov a komunikáciou na soc. sieťach našich profilov sme na projekte dosiahli takéto čísla:

Výsledky kampane

76632

Čítanosť článkov

Readability
55854

Kumulatívny reach

Cumulative reach
350

Vyplnených formulárov

Leads