Scroll to top
UNILEVER

UNILEVER

Presvedčiť ľudí nakúpiť nie je jednoduché, hlavne ak hrajú proti vám rôzne faktory. V našom prípade to bola domnienka, že jesť zmrzlinu v zime je neprirodzené.…

Matúš Török 5. novembra 2020
Captain Morgan

Captain Morgan

Video-formáty sú obľúbenou formou online komunikácie, ktoré dokážu nielen počas sviatkov značnou mierou zasiahnuť/ osloviť vaše publikum (ale aj priniesť…

Matúš Török 4. novembra 2020
Zlatý Bažant '73

Zlatý Bažant '73

  Zlatý Bažant '73 je pivnou klasikou s dlhoročnou tradíciou a jedinečnou receptúrou. Tradície aj recepty sa okrem známeho chmeľového nápoja nepochybne…

Matúš Török 28. októbra 2020
CHRISTINA Clinical

CHRISTINA Clinical

“Sú ženy, ktoré sa narodia s pleťou bez akýchkoľvek nedokonalostí a ich pokožka si nevyžaduje žiadnu extra starostlivosť. No a potom sme tu my ostatné,…

Matúš Török 4. septembra 2020
Rexona

Rexona

Komunikáciu novej rady Rexona Maximum Protection sme naplánovali so zreteľom na obe pohlavia. Mužov sme oslovili formou interaktívneho kvízu cez náš…

Matúš Török 3. septembra 2020
Investičné sporenie SLSP

Investičné sporenie SLSP

Investovanie je nepochybne ťažká finančná téma. Tak sme ju odľahčili. Najskôr s humorom, potom “polopate”... no hlavne ľudskou rečou. Spojenie článkovej…

Matúš Török 6. mája 2020
Mondelez

Mondelez

Valentín je sviatok čokolády, kvetov a všetkých marketérov. Pretlak komunikátov od značiek ponúkajúcich najlepší darček pre tvoju polovičku nás motivoval…

Matúš Török 21. februára 2020
Slovenská sporiteľňa

Slovenská sporiteľňa

Slovenská sporiteľňa realizovala veľký prieskum vrámci cieľovej skupiny mladých od 15 do 30 rokov, ktorí nezažili alebo si nepamätajú obdobie neslobody…

Matúš Török 14. januára 2020

TATRABANKA

Ako sme sa dostali od hesla k tvárovej biometrii? Cieľová skupina zistila, že moderné zabezpečovacie technológie už dávno nie sú na úrovni zámku a kľúča.…

Matúš Török 4. októbra 2019

Union

Poistenie vozidla potrebuje každý šofér…a každý šofér potrebuje auto. Našťastie vieme, kde je najväčšia ponuka všetkých druhov vozidiel na Slovensku.…

Matúš Török 1. októbra 2019

TATRATEA

Za krásnym a kvalitným produktom netreba chodiť ďaleko. Domáca výroba, ktorá nás úspešne reprezentuje po celom svete, si zaslúži patričnú pozornosť.…

Matúš Török 1. októbra 2019

Axe

Vyvoňaný gentleman alebo divoký lesný muž? Zapojili sme všetky naše kanály, aby sme zistili, že prototyp slovenského muža zažiari vďaka AXE. Hlavná…

admin 13. augusta 2019

Kika

V rámci dlhodobej spolupráce s KIKA sme pripravili šesť videí v obľúbenej “short”* forme. Použité obrazové materiály boli poskytnuté klientom, čím…

admin 12. októbra 2017

Telekom EASY

Cieľová skupina: 14-30 rokov (mladí ľudia, ktorí nepustia mobil z ruky) Produkt: EASY Karta Komunikačný cieľ: zvýšiť počet followerov na Instagrame…

admin 12. októbra 2017

VÚB

72 z celkovo 73 pripravených článkov boli redakčné recenzie mobilnýchaplikácií pre operačné systémy Android a iOS, ktoré sú objektívne užitočné…

admin 12. októbra 2017

Telekom Expectation vs. Reality

Expectation vs. Reality: stretli sa očakávania s tvrdou realitou? Využili sme youtubera Evžena na oslovenie mladej cieľovej skupiny cez populárny video koncept.Cieľom…

admin 12. októbra 2017