Scroll to top

AXE

01. O projekte

Vyvoňaný gentleman alebo divoký lesný muž? Zapojili sme všetky naše kanály, aby sme zistili, že prototyp slovenského muža zažiari vďaka AXE.

02. Zadanie

Hlavná myšlienka kampane je prebudiť v mužoch zdravé sebavedomie. Byť sám sebou v každej situácii a ukázať mladým ľuďom, že mať zdravé sebavedomie je SMART a SEXY.
Cieľová skupina: muži 15-28 rokov
Produkt: nový rad dezodorantov AXE
Komunikačný cieľ: natívne odprezentovať nový rad dezodorantov cieľovej skupine

03. Riešenie

Umiestnenie na základe cieľovej skupiny: noizz.sk (lifestylový magazín pre mladých)
Distribučné kanály: web noizz.sk, Instagram profil noizz.sk, facebook fan page noizz.sk
Formáty: anketa, článok, séria Instastories

Vytvorili sme webovú anketu, v ktorej sme zisťovali typické správanie a zvyky Slovákov. Zároveň sme väčšinu otázok prispôsobili Instagramovému formátu Story Poll a získali sme tak dáta aj zo sociálnej siete. Po skončení ankety, ktorá trvala týždeň, sme zozbierali všetky dáta a vyhodnotili ich článku “Zistili sme, ako vyzerá prototyp muža”.

V ankete sme primárne zisťovali preferencie v oblasti osobnej hygieny a používania voňavých prípravkov. V nadväzujúcom článku na základe výsledkov ankety odporúčame používanie dezodorantov a sprchových gélov Axe

Články aj stories sú textovo a hyperlinkovo označené v spolupráci s Axe a v grafike sú použité ilustračné obrázky zobrazujúce brand. Zároveň je v texte výsledného článku umiestnený hyperlink na klientom zvolenú landing page.

0

Slovákov, ktorí svojimi odpoveďami definovali prototyp slovenského muža - pohodový viac-menej gentleman.

Natívna reklama

Axe

  • Čo sme robili

    Natívny článok, instagram, anketa

  • Klient

    AXE

Zdieľaj projekt