AXE
01. O projekte
Vyvoňaný gentleman alebo divoký lesný muž? Zapojili sme všetky naše kanály, aby sme zistili, že prototyp slovenského muža zažiari vďaka AXE.

02. Zadanie
Cieľová skupina: muži 15-28 rokov
Produkt: nový rad dezodorantov AXE
Komunikačný cieľ: natívne odprezentovať nový rad dezodorantov cieľovej skupine


03. Riešenie
Umiestnenie na základe cieľovej skupiny: noizz.sk (lifestylový magazín pre mladých)
Distribučné kanály: web noizz.sk, Instagram profil noizz.sk, facebook fan page noizz.sk
Formáty: anketa, článok, séria Instastories
Vytvorili sme webovú anketu, v ktorej sme zisťovali typické správanie a zvyky Slovákov. Zároveň sme väčšinu otázok prispôsobili Instagramovému formátu Story Poll a získali sme tak dáta aj zo sociálnej siete. Po skončení ankety, ktorá trvala týždeň, sme zozbierali všetky dáta a vyhodnotili ich článku “Zistili sme, ako vyzerá prototyp muža”.
V ankete sme primárne zisťovali preferencie v oblasti osobnej hygieny a používania voňavých prípravkov. V nadväzujúcom článku na základe výsledkov ankety odporúčame používanie dezodorantov a sprchových gélov Axe
Články aj stories sú textovo a hyperlinkovo označené v spolupráci s Axe a v grafike sú použité ilustračné obrázky zobrazujúce brand. Zároveň je v texte výsledného článku umiestnený hyperlink na klientom zvolenú landing page.