Scroll to top

01. O projekte

Ako sa správajú Slováci na internete? Vedia ako ochrániť svoje súkromie? Na základe ankety sme zistili, že produkty ESET Internet Security sú must-have pre každé elektronické zariadenie.

02. Zadanie

Cieľom komunikácie bolo informovať o hrozbách na internete spôsobom,ktorý nebude cieľového zákazníka desiť, ale edukovať. Inými slovami,vyvolať paniku a následnú reakciu na základe strachu nebuduje značke želaný imidž.

Cieľová skupina: 15-45 rokov (používatelia a správcovia elektronických zariadení)Produkt: balík služieb ESET Internet Security

Komunikačný cieľ: natívne odprezentovať benefity produktu cieľovej skupinea edukovať v oblasti zabezpečenia technológii

03. Riešenie

Umiestnenie na základe cieľovej skupiny: noizz.sk (lifestylový magazín pre mladých), zive.sk (mienkotvorný magazín pre technologických nadšencov)

Distribučné kanály: web noizz.sk, facebook fan page noizz.sk, facebook fan page zive.sk

Formáty: anketa, séria článkov

Je zbytočné ľudí edukovať v oblastiach, ktoré už dávno poznajú. Začali sme teda publikovaním online ankety, v ktorej sme zisťovali správanie Slovákov na internete, pričom sme sa hlavne na znalosti v zabezpečení. Identifikovali sme v súhrnnom článku z ankety 2 oblasti, v ktorých je potrebné rozšíriť informačné obzory cieľovej skupiny a vyprodukovali zábavno-edukačné články. Články boli zámerne cielené na ľudí, ktorí vyplnili anketu plus na záujmovú cieľovú skupinu.

Riešením možných nástrah v internetovom prostredí, o ktorých píšeme v článkoch, je prevencia a ochrana. Tú spoľahlivo zabezpečia služby z balíka ESET Internet Security.

Články odporúčajú produkt klienta a odkazmi sú hyperlinkované na zvolenú landing page ESET. Na konci včetkých článkov je klient označený “v spolupráci s ESET”. Zároveň sú v článkoch použité obrázky a infografiky s brandingom klienta.

Natívna reklama

ESET

  • Čo sme robili

    Natívny článok, Anketa

  • Klient

    Eset

Zdieľaj projekt