Scroll to top

Zlatý Bažant Radler 0,0%

Olympijské hry v Tokiu

01. O projekte

Zlatý Bažant bol počas letných olympijských hier v Tokiu hrdým partnerom slovenského olympijského tímu. Okrem športových výkonov sme tak mali možnosť vidieť aj nové príchute nealkoholického piva Zlatý Bažant Radler 0,0%. Našou úlohou bolo okrem komunikácie partnerstva aj predstavenie extra sviežeho piva bez pridaného cukru našim používateľom. Ako sme to zvládli?

02. Zadanie

Cieľová skupina: ALL + fanúšikovia športu

Produkt: Zlatý Bažant 0,0% Radler [EXTRA SVIEŽI]

Komunikačný cieľ: awareness o novej rade produktov

03. Riešenie

Nealkoholickú novinku sme sa rozhodli predstaviť na našich portáloch formou kombinácie obsahových formátov (native content + social media) a displejovej reklamy (display branding) s jasným cieľom. Do Tokia extra svieži!

# native content

V úvode kampane sme pripravili na portáli ŠPORT.sk dvojicu natívnych článkov. Článok o netradičných olympijských disciplínach si prečítalo viac než 15 000 ľudí. [Celý článok]

V druhom článku sme sa zamerali na športové zastúpenie a vybrali sme tie najsympatickejšie športovkyne tohoročných hier. Článok si prečítalo viac než 160 000 ľudí, čo z neho robí doposiaľ najčítanejší natívny článok. [Celý článok]

Na prezentáciu nových produktov sme využili okrem natívnych článkov aj sériu interaktívnych kvízov, ktorými sme oslovili viac ako 25 000 ľudí. Preverovali sme u našich používateľov znalosti na tému Olympijských hier.

KVÍZ: Netradičné olympijské disciplíny. Ako dobre sa v nich vyznáte?[Celý kvíz]

KVÍZ: Spoznáte slovenského olympionika podľa fotky?​ [Celý kvíz]

KVÍZ: Fanúšikovia olova pozor! Vyznáte sa v streleckých disciplínach? [Celý kvíz]

# social media

Komunikáciu sme rozšírili aj na sociálne siete našich produktov, a to vo forme sprievodných príspevkov a príbehov k článkom.

Okrem sprievodných príspevkov sme na facebookovom profile @ŠPORT.sk pripravili aj samostatnú aktivitu – „tipovačku“ s heslom: „Podarí sa nám dnes v noci vyhrať zlato?“. Interakciu sme vyvolali tak, že sme dali používateľom možnosť priradiť k otázke odpoveď formou prislúchajúceho emoji. Jednoduchosť interaktívnej mechaniky a spojenie fanúšikov s profi športovcami reprezentujúcimi Slovensko prinieslo vynikajúce výsledky – viac než 14 800 interakcií s používateľmi.

# display branding

V rámci displejovej časti kampane sme pre klienta pripravili špeciálnu bannerovú pozíciu v sekcii LOH Tokio (nadrámec bežných reklamných plôch), kde sme agregovali všetok vyprodukovaný obsah na tému Olympijských hier. Touto pozíciou sme klientovi zabezpečili „všadeprítomnosť“ značky v afinitnej športovej sekcii s komunikáciou na relevantnú skupinu používateľov a s jasným prepojením na nový produkt.

Branding sme posilnili aj umiestnením bannera so súťažou o auto a ďalšie hodnotné ceny do všetkých článkov k podujatiu na vizibilnú pozíciu (pod úvodný odstavec – perex).

Klientovi sme touto formou bannerovej reklamy zabezpečili spolu viac než 9 miliónov impresií.

0

Čítanosť článkov

Readability

0

Kumulatívny reach

Cumulative reach

0

Interakcie s používateľmi

User Interactions

Heineken – Zlatý Bažant Radler 0,0%