Scroll to top

Milka

01. O projekte

Valentín je sviatok čokolády, kvetov a všetkých marketérov. Pretlak komunikátov od značiek ponúkajúcich najlepší darček pre tvoju polovičku nás motivoval k prešibanejším riešeniam. Ukáž svoju romantickú stránku: romantické vyznania z filmov…napísané na Milka pralinkách.

02. Zadanie

Rada vlasovej kozmetiky od TRESemme je povinnou výbavou v boji proti “bad-hair-day” a takisto vedia, ako správne načasovať komunikáciu svojich produktov.

Cieľová skupina: ženy

Produkt: TRESemmé

Komunikačný cieľ: natívnou formou odprezentovať produkty z kozmetickej rady od TRESemmé

03. Riešenie

Písomný prejav lásky vie byť veľmi dojímavý. Nie každý však má básnické črevo na krásne vyznania. Rozhodli sme sa teda nielen komunikovať možnosť personalizácie produktu, ale aj inšpirovať ľudí vyznaniami z pier slávnych hercov v kultových filmoch.

Umiestnenie na základe cieľovej skupiny: noizz.sk (lifestylový magazín pre mladých)

Distribučné kanály: web noizz.sk, Instagram profil noizz.sk, facebook fan page noizz.sk

Formáty: kvíz, séria Instastories

Pre klienta sme pripravili “KVÍZ: Ukáž svoju romantickú stránku. Uhádneš film na základe vyznania?”. Úlohou používateľa bolo priradiť vyznanie k známemu filmu. Kvíz sme podporili aj sériou instagramových stories, ktoré komunikovali ochutnávku otázok z kvízu, pričom swipe-up nabádal na riešenie celého kvízu na webe.

04. Natívne prepojenie na produkt

Obrázky v kvíze sme graficky upravili tak, aby všetky filmové vyznania boli napísané na valentínskej rade praliniek od Milka. Zároveň sme do výsledkov kvízu embedovali facebook post z feedu Milka, ktorý komunikuje “Najjemnejší spôsob vyznania” + preklik na bližšie informácie.

05. Branding

Kvíz aj stories sú označené v spolupráci so značkou Milka a v grafike sú použité obrázky zobrazujúce brand. Zároveň je vo výsledkoch kvízu embed s preklikom na kanály Milka.

0

Čítanosť

Readability

0

Dosah na používateľov

Reach

0

Interakcií používateľov

Engagement

Natívna reklama

TRESemmé