Scroll to top

Rexona

01. O projekte

Komunikáciu novej rady Rexona Maximum Protection sme naplánovali so zreteľom na obe pohlavia. Mužov sme oslovili formou interaktívneho kvízu cez náš športový portál a pre ženy sme pripravili rýchly fitness tréning so zameraním na ruky, ktorý bol umiestnený na portáli NOIZZ.sk.

02. Zadanie

Cieľová skupina: ľudia v produktívnom veku

Produkt: Rexona Maximum Protection

Komunikačný cieľ: awareness o novom produkte a jeho výhodách

03. Riešenie

Pripravili sme 2 natívne kvízy na šport.sk, ktoré boli prepojené na produkt v jednej z vedomostných otázok.

 

V rámci natívnej vizuálnej prezentácie produktu sme pripravili špeciálny diel úspešného seriálu NOIZZ FIT v spolupráci s novou radou Rexona.

 

Sprievodný článok tiež prezentuje produkt v pozitívnom znení: 

 

“Po tomto tréningu sa nemusíš ani príliš zapotiť, keď vyskúšaš novú Rexonu Maximum Protection. Tento antiperspirant ťa ochráni pred potením po dobu 96 hodín. Aj po lete sa môžeš cítiť fit a dostať sa opäť do formy, stačí len vystúpiť zo svojej komfortnej zóny.”

 

Zapojili sme aj naše sociálne siete. Na facebooku šport.sk a instagrame noizz.sk sme pripravili komentovaciu súťaž vo forme ľahkej matematickej úlohy. Nová Rexona bola komunikovaná vizuálne aj verbálne.

 

Natívna reklama

Rexona