Scroll to top

Slovenská sporiteľňa

01. O projekte

Investovanie je nepochybne ťažká finančná téma. Tak sme ju odľahčili. Najskôr s humorom, potom “polopate”… no hlavne ľudskou rečou. Spojenie článkovej klasiky s odvážnejšími formátmi prinieslo výborné výsledky.

02. Zadanie

Slovenská sporiteľňa pre svojich klientov pripravila jednoduchý spôsob, ako sa aj bežný človek môže stať investorom. Nemusí sa vyznať a stačí mu 20€ mesačne. Našou úlohou bolo odkomunikovať benefity vyplývajúce z investičného sporenia čo najväčšiemu množstvu relevantných používateľov.

 

Cieľová skupina: ľudia v produktívnom veku

Produkt: Investičné sporenie

Komunikačný cieľ: awareness o produkte a jeho výhodách

/ potenciálne ovplyvnenie finančného správania

03. Riešenie

Vzhľadom na fakt, že sporenie pomocou investovania sa najviac oplatí v dlhom časovom horizonte, sme sa pri výbere vhodného webu a cieľovej skupiny zamerali na tri možné ciele dlhodobého sporenia: na budúcnosť detí (aktuality), na lepší dôchodok (aktuality), na vytúžené sny (noizz).

Tému sme otvorili jednoduchým a prehľadným článkom na aktuality.sk, ktorý porovnával výhody a nevýhody investičného sporenia vs. klasického sporenia na účte. Následne sme message dostali k viac ako 75 tisíc používateľom cez populárny video formát Ťažký týždeň s Janom Gorduličom. 

V ďalšej fáze spolupráce sme zvolili formát rastúci na popularite – podcast. V špeciálnom podcaste aktuality INVEST sme v rozhovore s odborníčkou zo Slovenskej sporiteľne ozrejmili takmer 15 tisíc používateľom “Prečo, koľko a kam investovať? Kto rozhoduje, či moje peniaze zarábajú?” a všetko, čo potrebujú vedieť o investovaní.

 

Ďalej sme modifikovali naše pôvodné intencie na aktuálnu situáciu a takmer 20 tisíc ľudí sme zaujali témou “Aký vplyv má koronavírus na podielové fondy a akú stratégiu treba zvoliť pri investovaní v súčasných poklesoch”. S obdobným článkom, ktorý komunikoval poradenstvo o investičnom správaní počas krízy, sme úspešne oslovili aj mladú cieľovú skupinu – čitateľov noizz.sk.

 

Zároveň sme mladej CS priblížili ťažkú tému aj zábavno edukatívnym spôsobom cez populárny formát – Instagram story. Séria storiek používateľom odhalila, či majú prirodzený talent na investovanie.

04. Natívne prepojenie na produkt

V každom z komunikátov sme ako príklad pohodlného a prehľadného investovania uviedli práve investovanie cez Georga od Slovenskej sporiteľne + prekliky na investičnú landing page.

05. Branding

Každý komunikát bol označený “V spolupráci so Slovenskou sporiteľňou”. Navyše sme pri príprave vizuálov na sociálne siete využili grafické prvky komunikácie SLSP.

0

Čítanosť + views + počúvanosť

Readability + views + listenings

0

Dosah na sociálnych sieťach

Social-media reach

0

Počet interakcií na soc. sieťach

Social networks engagement

Natívna reklama

Investičné sporenie SLSP

  • Tags

    investičné, slovenska sporitelna, sporenie

Zdieľaj projekt