Scroll to top

TATRATEA

01. O projekte

Ako dobre poznajú Slováci značku Tatratea? Na základe výsledkov natívneho projektu sme zistili, že je značka Tatratea vec srdca! Dôkazom sú hlavne nadpriemerné čísla čítaností aj engagementu.

02. Zadanie

Spoločnosť Karloff oslovila naše natívne oddelenie s cieľom zvýšiť povedomie značky u mladých ľudí. Našou úlohou bolo tento problém vyriešiť. 

Cieľová skupina: mladí ľudia

Produkt: noizz.sk 

Komunikačný cieľ: zvýšiť povedomie značky Tatratea

03. Riešenie

Umiestnenie: web + sociálne siete noizz.sk

Distribučné kanály: Facebook a Instagram noizz.sk

Formáty: súťažné Instagram stories a posts, Facebook posty, natívne články, kvíz

Pre natívnu kampaň sme zvolili produkt z nášho portfólia, ktorý najviac definuje cieľovú skupinu – noizz.sk. Kampaň sme rozdelili na 4 jednotlivé fázy, ktoré boli publikované v pravidelných intervaloch. Každú fázu odštartoval natívny článok, ktorého čítanosť bola posilnená aj crosspromom na sociálnych sieťach. 

04. Natívne prepojenie na produkt

Natívne články primárne komunikovali lokálnu značku Tatratea, čím priamo referovali na jej kvality a históriu. Kvíz odhalil, ako dobre sa Slováci vyznajú v príchutiach Tatratea, čím sme zisťovali aj preferencie Slovákov v prípade alkoholických nápojov.

05. Branding

Pridanou hodnotou všetkých kampaňových výstupov bolo označovanie klienta vo všetkých sprievodných popisoch. 

0

Priemerný organický reach príspevkov na sociálnych sieťach.

Facebook a Instagram

0

Priemerná čítanosť článkov o Tatratea

Na portáli noizz.sk

0

Priemerný engagement príspevkov na sociálnych sieťach

Facebook a Instagram

Natívna reklama

TATRATEA