Scroll to top

TATRATEA

01. O projekte

Za krásnym a kvalitným produktom netreba chodiť ďaleko. Domáca výroba, ktorá nás úspešne reprezentuje po celom svete, si zaslúži patričnú pozornosť. O tom, že TATRATEA je slovenský love-brand svedčia aj skvelé organické čísla. #supportlocal

02. Zadanie

Cieľová skupina: mladí 18+

Produkt: tatranský čaj – alkoholový likér rôznych druhov

Komunikačný cieľ: informovať o novinkách, upevniť pozíciu slovenského love-brandu

 

03. Riešenie

Umiestnenie: noizz.sk + príslušný Instagram channel

Distribučné kanály: web + Instagram

Formáty: kvíz, článok, Instagram story a post

Informačno-brandová kampaň spočívala v sérii 4 článkov prepojených so 4 súťažami na Instagrame a bola komunikovaná long-termovo, počas 4 mesiacov. Každý mesiac sme uverejnili jeden článok, do ktorého sme embedovali súťažný post na Instagrame. Grafiku postov a storiek sme ako zvyčajne mali vo svojej réžii, avšak TATRATEA je brand, ktorý má nádherný vizuál, poctivo spracovaný logo manuál a naozaj kreatívne fotografie produktov. Viac-menej stačilo zalomiť.

 

#1 Prvým komunikátom bol článok vo forme kvízu, kde sme testovali znalosť výrobkov TATRATEA. Úlohou používateľov bolo uhádnuť silu (percento alkoholu) jednotlivých druhov likérov. Využili sme širokú produktovú variabilitu a ikonickosť vo vnímaní cieľovej skupiny.

#2 V druhom článku sme exkluzívne odkomunikovali plány značky na výstavbu unikátneho komplexu pod Tatrami, ktorý spája tradície a moderné umenie. Spolu z vizualizáciami a informáciami priamo od zakladateľa značky mal článok skutočnú informačnú hodnotu. 

 

#3 Úlohou tretieho článku bolo podporiť distribúciu nového videa z kampane TATRATEA: Slovensko je vec srdca. Značka sa cez influencerov prihovára k mladým ľuďom a približuje im naše domáce tradície, na ktoré v túžbe poznať všetko neznáme, zahraničné, zabúdame.

 

#4 Štvrtý článok vo forme rozhovoru sme zaradili do celoročnej kampane noizz.sk #supportlocal. Zaujímavé príbehy skryté za headlinom: “Zakladateľ TATRATEA: Keď sme východniarom dali ochutnať 32-ku, pýtali sa nás: „A paľenka dze?“ zožali obrovský úspech.

04. Natívne prepojenie na produkt

Do každého zo 4 článkov sme embedovali súťažný post z Instagramu noizz.sk, ktorého mechanika spočívala vo followovaní TATRATEA IG profilu a označení kamaráta, s ktorým si lahodný nápoj používateľ vychutná. Zároveň sme v popise postov nabádali na prečítanie článku. Týmto spôsobom sme vytvorili menší “traffic-loop”. 

 

Motiváciou na zapojenie bola určite cena, a to darčeková fľaša TATRATEA podľa vlastného výberu a 2x miniset s rôznymi príchuťami. Takto mali súťažiaci možnosť ochutnať takmer všetky príchute a poriadne si vychutnať plnohodnotné množstvo svojho obľúbeného likéru. 

 

Každá zo súťaží sa tešila nadpriemerej účasti a engagementu. (Lepšie na tom bola len súťaž o lístky na Pohodu.)

0

Čítanosť (PV)

0

Social networks REACH

*pri dosiahnutých výsledkoch nie je zohľadnený prekryv!

0

Social networks ENGAGEMENT

*pri dosiahnutých výsledkoch nie je zohľadnený prekryv!

Natívna reklama

TATRATEA