Scroll to top

01. O projekte

Expectation vs. Reality: stretli sa očakávania s tvrdou realitou? Využili sme youtubera Evžena na oslovenie mladej cieľovej skupiny cez populárny video koncept.

Pozrieť video

02. Zadanie

Cieľom spolupráce bolo budovanie povedomia o produkte v prípade cieľovej skupiny 10-20 ročných a vytvoriťlákavý content na youtube channel easykarta

03. Riešenie

Zobrali sme populárny youtuberský video koncept Očakávanie vs. Realita a prispôsobili sme ho na potreby klienta. Ako prezrádza názov konceptu, v každom videu sa podľa návodu (ktorý je zároveň očakávaním ľahkej realizácie) pokúša hlavný aktér vykonať zadanie. Väčšinou býva realita iná ako očakávanie a realizácia nie je taká jednoduchá – vznikajú teda zábavne situácie.

Pre potreby tohoto videa sme „vyskautovali“ a oslovili pre klienta rôznych známych i neznámych youtuberov. Klient si vybral youtubera Evžena, s ktorým sme dohodli spoluprácu. Vymysleli sme 6 rôznych tematicky ladených námetov na videá (napr. v lete sme dávali tipy na festivalové pomôcky alebo triky na uľahčenie kempovania), napísali sme scenár, vybrali miesto produkcie, natočili a zostrihali videa…a to všetko pod jednou strechou.

  • V každom videu zaznel z úst youtubera claim „take it EASY“ (ak sa zadanie nepodarilo úplne podľa predstáv) alebo „to bolo EASY“ (ak vyšlo všetko podľa očakávania). Navyše sa počas verbálnej zmienky objavila vo videu grafika loga EASY.
  • Úvodné logo konceptu Expectations vs. Reality je vo farbách klienta.
  • Na konci videa je korporátna zvučka a grafika klienta

Pozrieť video

Natívna reklama

Telekom Expectation vs. Reality

  • Čo sme robili

    Natívne články, Video, Podukcia, Influencer

  • Klient

    Telekom

Zdieľaj projekt