Scroll to top

01. O projekte

Cieľová skupina: 14-30 rokov (mladí ľudia, ktorí nepustia mobil z ruky)
Produkt: EASY Karta
Komunikačný cieľ: zvýšiť počet followerov na Instagrame @easykarta

02. Zadanie

Našou úlohou bolo natívnym spôsobom odkomunikovať danej cieľovej skupine produkt Easy a zároveň nazbierať nových followerov na ich Instagramovom účte @easykarta

03. Riešenie

Na začiatku kampane sme prostredníctvom článku a kvízu na Noizz.sk otvorili tému “stalkingu”, ktorý je v dnešnej dobe internetu, smartfónov a sociálnych sietí bežnou záležitosťou u mladej cieľovej skupiny. Vo vyprodukovanom contente sme vyzývali používateľov k sledovaniu IG kanálu @easykarta, kde vďaka stalkingu budú môcť vyhrať tenisky podľa vlastného výberu. V období súťaže kanál @easykarta uverejňoval v IG stories každý deň jedno slovo počas jedného týždňa. Úlohou používateľa bolo stalkovať IG profil každý deň a vyskladať 7 člennú vetu. Počas súťaže sme prostredníctvom kanálov Noizz.sk (FB posty, swipovacie IG stories, články atď.) smerovali traffic na IG @easykarta. V závere bol vyžrebovaný jeden výherca, ktorý dostal vytúžené tenisky.

0

followers

0

% increase

0

competitors

Natívna reklama

Telekom

  • Čo sme robili

    Instagram, natívny článok

  • Klient

    Telekom

Zdieľaj projekt