Tshirt Town
Klient: Felix
Produkt: prémiové krmivo pre mačky
Cieľová skupina: ALL / majitelia mačiek
Komunikačný cieľ: podpora predaja / zvýšenie povedomia o značke
O projekte
Podpora predaja prémiového mačacieho krmiva Felix a zvýšenie povedomia značky prostredníctvom natívnych formátov na portáloch portfólia Ringier.
Zadanie
Našou úlohou bolo prostredníctvom komplexnej online kampane odkomunikovať benefity krmiva čo najširšej cieľovej skupine a všetkým milovníkom mačiek.
Riešenie
Pre klienta sme pripravili kombináciu bannerovej reklamy s vysokou vizibilitou a najlepšie performujúcich natívnych formátov, prostredníctvom ktorých sme sa dostali ľuďom “pod kožu”.
#natívne články
V spolupráci sme pripravili 4 natívne články s umiestnením na portáloch Diva.sk, Najmama.sk a Obkec.sk, čím sme zasiahli širokú cieľovú skupinu. Na článkoch sme dosiahli viac ako 33 000 prečítaní.
#interaktívne kvízy
Okrem natívnych článkov sme pre klienta pripravili aj sériu interaktívnejších článkových formátov – kvízov, ktoré si prečítalo viac ako 30 000 ľudí.
#video s Babsy
V rámci komunikácie sme pripravili aj video s influencerkou Babsy. Na deň mačiek sme navštívili útulok, v ktorom sme pripravili mačkám hostinu. Krmivo Felix bolo vo videu umiestnené formou product placementu a na konci videa bol klient označený “v spolupráci s…”
#sociálne siete
Komunikáciu sme rozšírili aj na soc. siete našich portálov. Pripravili sme kreatívne príspevky a príbehy v štýle “mačacie meme”.
Navyše sme na soc. sieťach pripravili aj sériu interaktívnych komunikátov. V každej kreatíve sme okrem logo brandingu pripravili aj textové prepojenie v popise príspevkov s preklikom do obchodu.