Tshirt Town

Klient: Felix

Produkt: prémiové krmivo pre mačky

Cieľová skupina: ALL / majitelia mačiek

Komunikačný cieľ: podpora predaja / zvýšenie povedomia o značke

O projekte

Podpora predaja prémiového mačacieho krmiva Felix a zvýšenie povedomia značky prostredníctvom natívnych formátov na portáloch portfólia Ringier.

Zadanie

Našou úlohou bolo prostredníctvom komplexnej online kampane odkomunikovať benefity krmiva čo najširšej cieľovej skupine a všetkým milovníkom mačiek.

Riešenie

Pre klienta sme pripravili kombináciu bannerovej reklamy s vysokou vizibilitou a najlepšie performujúcich natívnych formátov, prostredníctvom ktorých sme sa dostali ľuďom „pod kožu“.

 

#natívne články 

V spolupráci sme pripravili 4 natívne články s umiestnením na portáloch Diva.sk, Najmama.sk a Obkec.sk, čím sme zasiahli širokú cieľovú skupinu. Na článkoch sme dosiahli viac ako 33 000 prečítaní.

#interaktívne kvízy 

Okrem natívnych článkov sme pre klienta pripravili aj sériu interaktívnejších článkových formátov – kvízov, ktoré si prečítalo viac ako 30 000 ľudí.

#video s Babsy

V rámci komunikácie sme pripravili aj video s influencerkou Babsy. Na deň mačiek sme navštívili útulok, v ktorom sme pripravili mačkám hostinu. Krmivo Felix bolo vo videu umiestnené formou product placementu a na konci videa bol klient označený „v spolupráci s…“

#sociálne siete

Komunikáciu sme rozšírili aj na soc. siete našich portálov. Pripravili sme kreatívne príspevky a príbehy v štýle „mačacie meme“.

Navyše sme na soc. sieťach pripravili aj sériu interaktívnych komunikátov. V každej kreatíve sme okrem logo brandingu pripravili aj textové prepojenie v popise príspevkov s preklikom do obchodu.

Výsledky kampane

96752

Čítanosť

Readability
160079

Dosah na používateľov

Reach
9111

Zhliadnutia videa

Video views
Categories
has been added to the cart. View Cart
sk_SKSlovak