Scroll to top

UNILEVER

01. O projekte

Presvedčiť ľudí nakúpiť nie je jednoduché, hlavne ak hrajú proti vám rôzne faktory. V našom prípade to bola domnienka, že jesť zmrzlinu v zime je neprirodzené. Avšak, my sme dokázali na prvý pohľad nemožné.

02. Zadanie

Spoločnosť UNILEVER ponúka bohatú ponuku zmrzlín, zmrzlinových pohárov či nanukov. Na základe zahraničných trendov sme však usúdili, že zmrzlina chutí v každom ročnom období. A tak sme sa rozhodli počas zimy spustiť komunikáciu produktov Magnum a BenJerry’s na portáloch RAS SK, čím sme tiež umožnili milovníkom zmrzliny vychutnať si ju bez toho, aby niekam šli. Ako? Pomohla nám rôznorodosť nášho portfólia a do spolupráce sme zapojili donáškovú službu Bistro.sk. 

 

Cieľová skupina: ALL

Produkt: Zmrzliny od Magnum a BenJerry’s

Komunikačný cieľ: awareness o produkte s dôrazom na celkové KPI / prekliky do reštaurácií ponúkajúcich zmrzlinu a následný nákup

03. Riešenie

Komunikáciu sme začali natívnym článkom „15 najrozšírenejších mýtov o zdraví, ktorými nás klamali rodičia a veríme im dodnes“, ktorý sme umiestnili na Aktuality.sk. Článok si prečítalo viac než 45-tisíc ľudí.

 

Z natívneho výstupu sme zaznamenali viac než 1000 preklikov na unikátnu Landing page pod záštitou bistro.sk/unilever. 

Druhým výstupom bol interaktívny formát natívny kvíz, ktorý dal za úlohu ľuďom uhádnuť príchuť zmrzliny len na základe jej obalu. Mladá cieľová skupina s obľubou interaguje s týmto typom natívneho formátu – rovnako tomu bolo aj v tomto prípade. 

Okrem webových formátov sme komunikáciu rozšírili aj na sociálne siete ostatných našich produktov, čím sme dostatli message k rôznej cieľovej skupine. Ako natívne výstupy vyzerali si môžte pozrieť v kratkej galérii nižšie. 

 

0

Čítanosť článkov

Readability

0

Dosah na sociálnych sieťach

Social-media reach

0

Počet interakcií na soc. sieťach

Social networks engagement

Natívna reklama

UNILEVER