Scroll to top

Union

01. O projekte

Poistenie vozidla potrebuje každý šofér…a každý šofér potrebuje auto. Našťastie vieme, kde je najväčšia ponuka všetkých druhov vozidiel na Slovensku. Vitaj vo svete bazárov.

02. Zadanie

Poisťovňa UNION identifikovala problém vo svojej komunikácii. Ľudia ju vnímali ako poisťovňu, ktorá poskytuje cestovné a zdravotné poistenie. Povedomie o poskytovaní poistenia vozidla bolo výrazne slabé v porovnaní s ostatnými službami. Našou úlohou bolo tento problém vyriešiť. 

Cieľová skupina: vodiči / majitelia motorových vozidiel

Produkt: poistenie vozidla

Komunikačný cieľ: informovať o možnosti poistenia vozidla od UNION

03. Riešenie

Umiestnenie: sociálne siete autobazar.eu a autobazar.sk + noizz.sk

Distribučné kanály: facebook a instagram autobazar.eu, autobazar.sk, noizz.sk

Formáty: Instagram stories a posts, facebook post, články

Vzhľadom na cieľovú skupinu sme zvolili produkty z nášho portfólia, ktoré síce nemajú priestor pre contentovú reklamu na svojej home page, ale majú silné sociálne siete. Prispôsobili sme teda výstup kampane charakteru distribučného kanálu – krátke a výstižné posolstvo s pridanou hodnotou uverejnené na facebooku a instagrame.

04. Natívne prepojenie na produkt

Uverejnili sme počas 3 týždňov sériu zábavno-informačných obrázkov, ktoré boli podpísané logom a kampaňovým messageom, ktorý bol prispôsobený konkrétnemu obsahu obrázka. Obrázky sme obliekli do farieb a vizuálnych prvkov autobazar.eu a autobazar.sk, aby sme zachovali natívnosť projektu. Výsledkom boli pozitívne reakcie cieľovej skupiny, a to aj vďaka plánovaniu vydávania obrázkov, ktoré sa striedali s bežnými “redakčnými” príspevkami. 

 

Súčasťou kampane bola aj súťaž komunikovaná pomocou obrázkového príspevku na facebooku autobazar.eu. Klientova vizibilita spočívala vo výhre – balíček šikovných vecí do auta od UNION. Súťažná mechanika spočívala v komentovaní svojho najšokujúcejšieho zážitku z ciest. Z najlepších komentárov sme vyskladali natívny článok a uverejnili ho na noizz.sk.

05. Branding

Pridanou hodnotou všetkých kampaňových výstupov bolo označovanie klienta vo všetkých sprievodných popisoch a v prelinkovaní priamo na cieľovú stránku klienta s možnosťou priameho nákupu poistenia vozidla.

 

Kampaň sme podporili aj ďalším článkom na noizz.sk, ktorý zaujal pozornosť videami so šialenými situáciami z ciest s trefným a zábavným opisom. Koniec článku opäť natívne komunikoval poistenie vozidla od UNION.

0

Social networks REACH

0

Social networks ENGAGEMENT

0

Articles readability

Natívna reklama

Union

  • Čo sme robili

    Sociálne siete, natívne články a súťaže

Zdieľaj projekt