Klient: Rexona

Produkt: Rexona Maximum Protection

Cieľová skupina: ľudia v produktívnom veku

Komunikačný cieľ: awareness o novom produkte a jeho výhodách

O projekte

Komunikáciu novej rady Rexona Maximum Protection sme naplánovali so zreteľom na obe pohlavia. Mužov sme oslovili formou interaktívneho kvízu cez náš športový portál a pre ženy sme pripravili rýchly fitness tréning so zameraním na ruky, ktorý bol umiestnený na portáli NOIZZ.sk.

Riešenie

Pripravili sme 2 natívne kvízy na šport.sk, ktoré boli prepojené na produkt v jednej z vedomostných otázok.

  1. KVÍZ: Trúfnete si tvrdiť, že sa vyznáte v tenisovej terminológii?
  2. KVÍZ: Trúfnete si priradiť športové náčinie na obrázku k správnemu športu?

V rámci natívnej vizuálnej prezentácie produktu sme pripravili špeciálny diel úspešného seriálu NOIZZ FIT v spolupráci s novou radou Rexona.

Sprievodný článok tiež prezentuje produkt v pozitívnom znení: 

“Po tomto tréningu sa nemusíš ani príliš zapotiť, keď vyskúšaš novú Rexonu Maximum Protection. Tento antiperspirant ťa ochráni pred potením po dobu 96 hodín. Aj po lete sa môžeš cítiť fit a dostať sa opäť do formy, stačí len vystúpiť zo svojej komfortnej zóny.”

Zapojili sme aj naše sociálne siete. Na facebooku šport.sk a instagrame noizz.sk sme pripravili komentovaciu súťaž vo forme ľahkej matematickej úlohy. Nová Rexona bola komunikovaná vizuálne aj verbálne.

Výsledky spolupráce

25000

Pozretí videa

Video views
200100

Zásah používateľov

Reach
12000

Interakcií s obsahom

Interactions