Beiersdorf

Produkt: produktový rad Nivea Cellular Expert Lift & nový rad micelárnych vôd Nivea

Cieľové skupiny: ženy a ženy 35+, ktoré už riešia vrásky alebo povädnutú pleť

Trvanie kampane: október – november 2023

Komunikačný cieľ: awareness o produktoch a ich výhodách

KPI’s natívnej kampane: reach / čítanosť / počet pozretí videa

 

O projekte

Projekt mal dve časti: 

  1. NIVEA Cellular Expert Lift

Awareness o novom rade produktov NIVEA Cellular Expert Lift, ktorý zahŕňa denný krém s OF30, nočný krém, sérum a textilnú masku. Tento rad je v portfóliu značky Nivea najpokročilejším pre omladenie pleti a jeho hlavným benefitom je viditeľný liftingový efekt už za 1 týždeň. Tento rad tiež obsahuje hlavnú ingredienciu: čistý bakuchiol. Novinkou je Sérum Expert Lift.

  1. Nový rad micelárnych vôd NIVEA

Zvýšenie povedomia o používaní micelárnej vody v dennej starostlivosti o pleť. A konkrétne o rade micelárnych vôd NIVEA, ktorý obsahuje micelárky pre každý typ pleti.

 

Ukážky natívnych článkov

Riešenie

Pre nový rad kozmetickej starostlivosti o zrelú pleť NIVEA Cellular Expert Lift sme pripravili sériu troch natívov na ženskom magazíne Diva.sk. V natívnom článku, recenzii a skincare videu sme predstavili nielen jednotlivé výrobky kozmetického radu, ale aj unikátnu prírodnú ingredienciu bakuchiol, ktorá začína stále viac rezonovať medzi slovenskými používateľkami.

 

Micelárna voda je kozmetický produkt, ktorý sa ideálne hodí na cesty. Pripravili sme preto “cestovateľský” článok s originálnymi tipmi na praktických pomocníkov na cesty. Článok sme počas kampane kontextovo vkladali aj do redakčných článkov o víkendových city breakoch či výletoch nízkonákladovkami. 

O micelárkach panuje veľa mýtov a nejasností, pre ženský magazín Diva.sk sme preto pripravili natívny článok, v ktorom sme vysvetlili ako sa micelárna voda používa pri rôznych typoch pleti. 

Článok na Diva.sk sme doplnili výhernou anketou, v ktorej sme čitateľky vyzvali aby sa s nami podelili o skúsenosti s používaním micelárnej vody. Tri výherkyne získali sadu micelárnych vôd Nivea.

 

V oboch častiach kampane sme využili aj formáty na sociálnych sieťach FB a IG: posty, stories a reels.

 

Ukážka natívneho videa

Ukážky social

Feedback klienta

„Se spoluprací jsme byli velmi spokojení – vše bylo perfektně a relevantně zpracované, a to od návrhů témat až po samotné články i nativní video. Jana Matúšová velmi profesionálně, ale zároveň přirozeně představila naši řadu Expert Lift v kontextu své Skin Care rutiny a věříme, že tím přesvědčila mnoho čtenářek k vyzkoušení našich produktů.”

Eva Bendová, Brand Manager v spoločnosti Beiersdorf

Výsledky projektu

0
Čítanosť článkov
0
Zhliadnutí videa
0
Zásah na social
0
zapojených do súťaže