Klient: BAUMIT

Názov kampane: Zdravé bývanie

Cieľová skupina: ALL

Produkt: vnútorné omietky, stierky a farby 

Komunikačný cieľ: awerness značky, predstavenie produktov

O projekte

Baumit patrí medzi popredné slovenské firmy podnikajúce v stavebníctve. Ich dlhodobým cieľom a zároveň poslaním je zákazníkom zabezpečiť zdravší domov.

Vďaka projektu „Zdraviu prospešné materiály budúcnosti“ vyskúmali hlavné vyplyvy stavebných materiálov na pohodu a zdravie človeka a zhrnuli ich do 3 základných bodov. Prvoradé je kvalitné zateplenie, masívnosť stavebnej konštrukcie a dôležitá je aj kvalita interiérových materiálov.

Riešenie

Tri hlavné piliere zdravého bývania sme počas celého roka komunikovali prostredníctvom série natívnych článkov na portáloch s najväčšou afinitou: Nehnutelnosti.skAktuality.sk a Najmama.sk.

Výsledky kampane

125000

Čítanosť článkov

Readability
185000

Dosah na používateľov

Campaign reach