BAUMIT – Zdravé bývanie
Klient: BAUMIT
Názov kampane: Zdravé bývanie
Cieľová skupina: ALL
Produkt: vnútorné omietky, stierky a farby
Komunikačný cieľ: awerness značky, predstavenie produktov
O projekte
Baumit patrí medzi popredné slovenské firmy podnikajúce v stavebníctve. Ich dlhodobým cieľom a zároveň poslaním je zákazníkom zabezpečiť zdravší domov.
Vďaka projektu „Zdraviu prospešné materiály budúcnosti“ vyskúmali hlavné vyplyvy stavebných materiálov na pohodu a zdravie človeka a zhrnuli ich do 3 základných bodov. Prvoradé je kvalitné zateplenie, masívnosť stavebnej konštrukcie a dôležitá je aj kvalita interiérových materiálov.
Riešenie
Tri hlavné piliere zdravého bývania sme počas celého roka komunikovali prostredníctvom série natívnych článkov na portáloch s najväčšou afinitou: Nehnutelnosti.sk, Aktuality.sk a Najmama.sk.